2020. május 10., vasárnap

Borítók, amikre büszke vagyok

Sziasztok! 
Szeretném megosztani veletek, a mostanában készült borítóimat is. Két hatalmas projekten dolgozom, az egyik egy kritika, a másik pedig még titok. Nos, most hogy újra dolgozom, kicsit átütemezem a dolgokat, így kicsit lassabban, kevesebb tartalmat fogok megosztani, hiszen - hála istennek - visszatérhet az életem abba a mederbe, amiben eddig csordogált! Ne aggódjatok, a blogolás fontos marad, és folytatni is fogom, csak nem úgy, mint gondoltam. 
Vissza a borítókra, hoztam egy pár olyan borítót, amit az elmúlt időszakban készítettem, és igazán büszke lehetek rájuk. Nincsenek sorrendbe szedve, de lényegében semmi sem változik! Lássuk tehát: 




Ezt a borítót Heather Cox In the end című blogjára készítettem akkor, amikor a designt is megkapta a blog. Egyszerűt szerettem volna és azt, hogy a főszereplője legyen rajta. Lady Gagáról sok olyan fotót találtam, ami megfelelt volna, mégis ennél döntöttem. Nem csicsás, nincs rajta semmi, csak Gaga és a cím. Azért vagyok rá mégis büszke, mert ha bár nem volt nagy erőfeszítés, mégis valami szépet hoztam össze. 


A Secret Lover egy Wattpad regény, amit a kishúgom ír. Dramione Fanfiction, ám jelenleg átírás/átfogalmazás alatt van a történet. Mindenképpen olyan borítót akartam, ami ha szeme jön veled például egy könyvesboltban fordítsd meg a tartalom elolvasásáért. Ezzel a borítóval - és hogy a húgom annyira örült neki, tudtam, hogy újra bele kell vágnom a szerkesztésbe.



Saját történetnek is járt egy borító, de erre inkább nem mondok semmit. A Purgatórium jelenleg kényszerpihenőn van. De talán majd egyszer sikerül újra életre kelnie, mint egy gyönyörű főnixnek, addig is csak a szerkesztgetések maradnak. (ZombieBoy-t kegyeleti okokból vettem le a blogról)





Mikor Heather Cox fejében körvonalazódik egy történet én általában nekiállok a designnak vagy esetünkben a könyvborítónak. Ehhez a történethez három borító is készült, de nekem ez tetszik a legjobban. Rengeteg lehetőség van a Witcher témában sok jó képpel. Erre még anyukám is, azt mondta, hogy HŰHA! 


Witcher vonalon maradva valamelyik este ezt a kis szépséget dobtam össze. Próbáltam valami különlegesebbet összehozni, így jött létre ez a borító, igazi kis szerelemgyerek. Kicsit vegyítve a könyvet, a sorozatot, és a játékot. Azonban nem csak ez volt aznap az egyetlen Witcheres borítóm. 



Erre vagyok a legeslegbüszkébb! Sokat gondolkoztam, hogy írjak rá címet vagy sem, végül úgy gondoltam egy Witcher felirat nem árthat neki. Nektek mi a véleményetek? Kell rá, vagy sem? 




Nos, ha már eljöttél eddig, úgy döntöttem, hogy két könyvborítót el lehet vinni, nevet és címet tudok rajtuk cserélni. Mi a teendőd ha szeretnéd valamelyiket? Írj nekem egy e-mailt a blogmagazinom@gmail.com-ra, amiben írd meg, hogy melyiket szeretnéd, és mi legyen a címe, milyen nevet írjak rá illetve hagyj egy kommentet, hogy írtál nekem. Erről  a kettőről van szó:




Csóközön: Cecily 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése