2020. április 30., csütörtök

Fejlécek karantén alatt

Sziasztok! 

Elhoztam nektek pár fejlécemet, amit az utóbbi időben csináltam. Nos, kissé még be vagyok rozsdásodva, de azért igyekszem fejlődni. Most csak azokat a fejléceket hoztam el Nektek, amit a vírushelyzet alatt készítettem! Lássuk a medvét. 

Ezzel kezdtem. Ez volt az első. Emma Stone számomra egy elég kedvelt színésznő volt mindig is, bár az első Zombie Land filmben annyira nem fogott meg, a másodikkal annál inkább. Gondoltam, hogy tökéletes lesz a fejlécemre. Három napig kerestem a megfelelő képet, amíg meg nem találtam ezeket. Ehhez a fejléchez nem tartozik se történet, se blog. Ennek a blognak a nevét viseli címként. Ha valaki igényt tart rá, beszélhetünk róla. Nekem, annyira nem nyerte el a tetszésemet, kicsit csúnyácska az összemosása is, de irtó büszke vagyok rá! Hiszen ez adta a löketet erre a blogra. Amint látjátok a mérete nem 900*600 hanem 900*450. Kicsit kisebb, de úgy vélem a jó dolgokból kevesebbet adnak.*

A következő fejlécről úgy nyilatkozom, hogy leültem és a végén húgom bejelentette, hogy neki ez kell, és már meg van is a fejében a történet. Szóval erre meg ezért vagyok büszke. Talán ez, az a fejléc, amiről nem tudok hosszú oldalakat írni, két okból. Első, hogy húgomé lett a másik pedig az, hogy valami egyszerűt akartam létrehozni. Szerintem ez maximálisan sikerült. Nem is akármennyire. Be kell, hogy valljam, nekem sohasem tetszenek az általam készített fejlécek, mindig találok bennük hibát, hiányosságot, de ha valakinek megtetszik, akkor igenis büszkeség tölt el. Ha minden igaz ezzel a fejléccel még fogtok találkozni valamikor a közeljövőben. 

Nem időrendben haladok a fejlécekkel, hiszen ezt utoljára készítettem. Mégis úgy vélem itt a helye a harmadik helyen. Heather Cox In the end című blogjára készült egy teljes designnal együtt. Nos, tudni érdemes, hogy Heather Cox blogjainak a design részét általában én készítem. Ez a fejléc nagy fejtörést okozott nekem, hiszen Lady Gagáról nagyon kevés a használható kép. Talán azért, mert az egyedisége a nőnek olyan magaslatokon szárnyal, hogy egy vadászgép pilótája nem tudná lelőni. Azonban nem csak, azzal gyűlt meg a bajom, hogy találjak egy értelmes képet Gagáról, hanem az úriemberrel is. Heather híres arról, hogy olyan alakokat akar a fejlécére, akit senki sem használt még fel előtte, és őt aztán nem is izgatja, hogy az adott emberről egy átkozott kép sincs fent rendesen a neten. Így van ez Finn Wittrockkal is, akit vagy gyűlölnek a fotósok, vagy csak mégsem olyan híres, mint elsőre gondoltam volna. Erről a srácról csak fekete-fehér éles képek vannak. Mégis imádtam készíteni, mintha visszarepültem volna a múltban, mikor az első szedett-vetett designját készítettem a blognak. Azért most már kissé tetszetősebb. A blog címére kattintva ti is megkukkanthatjátok. 

Hát, ha a jussát nem is várja, azt minden bizonnyal, hogy ejtsek róla pár szót. Nos, drága Geralt of Rivia, vagy magyarosan Ríviai Geralt eljött a te időd. Nos, mint a facebook posztomban is megírtam jött az ihlet, na meg minden más, ami vele jár. Az első könyvet kiolvastam, most a másodikba kezdtem neki, a sorozatot két nap alatt néztem végig, és a videojáték is érdekes volt. A fejléc színvilága egészen érdekes. Én mindig is szerettem sötét színekkel dolgozni. A fekete-piros örök kedvenc marad. Eleinte két karaktert akartam rá tenni, így aztán két Geralt lett rajta. Nos inkább a könyv eseményeit próbáltam visszatükrözni benne. Ez a fejléc igazán elnyerte a nagyérdemű közönség tetszését. Neki nincs még blogja, viszont szerintem nem is akarom, hogy bárki elvigye. 

Végül, de nem utolsó sorban egy olyan fejlécet hoztam, aminek a stílusa kicsit eltér az enyémtől színvilágát tekintve. Azonban meg kell mondjam szerintem egész vállalható lett. Neki sincsen története vagy blogja. Ezzel a fejléccel annyira nem szenvedtem meg, ezt csak kétszer, vagy háromszor kezdtem neki. Kat McNamara szerepel rajta, szerencsére rengeteg jó minőségű kép van róla. Először erre is Wildflower-t akartam írni, de aztán úgy gondoltam más címet adok neki. Jelenleg Ő is elvihető!*


Jelenleg ennyi fejlécet hoztam, remélem, hogy tetszenek nektek! Írjátok meg mi a véleményetek róluk.
* Címet és idézetet tudok cserélni rajtuk

Csóközön; 
Cecily

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése